21 octombrie 2012

A doua sansa?

Am stat si m-am gandit de foarte multe ori de ce persoanele care primesc in relatii o sansa nu stiu sa profite de ea... Ranesc, pleaca si apoi se intorc. De ce se mai intorc? Pentru ce? Probabil pentru ca nu au facut destule ravagii incat sa plece satisfacuti, vor sa distruga totul cu orice pret... 

Cam asa zic eu ca sta treaba caci rareori cand acele persoane cand primesc o a doua sansa sunt capabili sa profite de ea... Si din nou lovesc si doboara si acele cateva bucatele de inima ramase pana nu mai ramane nimic, dar nu asta este problema, ci aceea ca de cele mai multe ori acordam aceste sanse cui nu trebuie pentru ca suntem orbiti de speranta ca lucrurile se vor indrepta... 

Insa nu! Ne mintim singuri, iar daca ar fi sa spun un lucru pe care l-am invatat din relatiile mele in ceea ce priveste acordarea acestor "sanse", acela ar fi ca niciodata, dar niciodata nu trebuie sa mai redeschizi un capitol inchis orice ar fi. Cine te-a facut sa suferi o singura data e clar ca nu te-a meritat si cu siguranta te va face sa suferi si a doua oara, si a "n"-a oara pentru ca sentimentele oamenilor nu pot rasari acolo unde nu au incoltit niciodata...
Aaa, stiu ca o sa-mi spuneti ca sunt si oameni care se intorc pentru ca si-au dat seama unde au gresit, da, da, mai sunt, dar foarte rar si depinde de contextul in care v-ati despartit si de asemenea si de cat timp a trecut de la despartire pentru ca daca a trecut 1 an, 2, 3, 4, 5 si vine tanti Didina sau nea' Pantelimon si spune chestii gen: "Vai, am incercat fel si fel de relatii dar nu te-am putut uita, acum imi dau seama cat am gresit! Te iubeeesc!", bla bla bla, e clar ca este vrajeala fiindca nu ai nevoie de 100 de relatii esuate ca sa iti dai seama ca iubesti pe cineva cu adevarat...

Mno nu stiu, cam astea is parerile mele referitor la treaba asta cu sansele, in momentul de fata eu am incheiat cateva capitole cu vreo 2 baieti de care nu mai vreau sa aud, m-au dezamagit in ciuda faptului ca am incercat sa fac ca totul sa fie bine si am ajuns la o concluzie, daca cineva nu te place pentru ceea ce esti e clar ca nu te place cu adevarat.

Sa fiti "iubibi".

3 comentarii:

  1. Unele persoane nu merita absolut a doua sansa fiindca sigur profita de acest lucru sa faca si mai mult rau.DAR mai sunt persoane desi au gresit , poate nu a facut-o intentionat sau totul a fost o greseala si acestor persoane nu cred ca trebuie sa-i adaugam la ,,capitole incheiate".Acele persoane poate chiar doresc o a doua sansa pentru a repara ceea ce a facut.
    Aceasta este parerea mea .Este un subiect foarte delicat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si...imi plac noile imbunatatiri aduse blogului :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm...complicat.:-?
    Mie una imi e greu sa dau sanse celor pe care nu ii plac dar ei ma plac.
    Multi mi-au zis ca ar trebui macar sa dau o sansa insa din moment ce nu ma atrage absolut nimic la acea persoana mi se pare imposibil sa dau o sansa si am senzatia ca e numai vina mea.:-??
    Insa cand apar aceste ganduri care nu imi dau pace am o metoda buna de a scapa de ele.:D
    Imi zic asa: Nu am nevoie de o mie de relatii, am nevoie doar de una si stiu ca atunci cand baiatul care e pentru mine va aparea inima imi va spune.:d
    Concluzia: Nu are rost sa dai sanse cuiva care peste cateva luni se va desparti de tine. Mi se pare o risipa de sentimente:d

    P.s. chiar imi place mult blogul asta si voi mai trece pe aici>:D< Il voi pune in lista mea de bloguri :x

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis? Nu mai astepta! Acum ai ocazia!